سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فیلیپس، شرکت هلندی و چندملیتی

فیلیپس، شرکت هلندی و چندملیتی تجهیزات الکترونیکی است، که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام، هلند قرار دارد. این شرکت، در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد. شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است و در 10 کشور جهان، خدمات خود را ارایه می‌نماید. در سال 2012 شرکت فیلیپس به‌عنوان بزرگترین تولیدکننده تجهیزات روشنایی و نورپردازی در جهان، شناخته شد.

چرا غذاساز فیلیپس روشن نمی‌شود؟

مطمئن شوید که غذاساز را درست به برق زده‌اید. همچنین باید از قرار گرفتن اجزا غذاساز در سر جایشان اطمینان حاصل کنید.

 

 

اگر قسمت موتور غذاساز خیس شود چه کاری باید انجام داد؟

اگر قسمت موتور خیس شود باید به‌سرعت دستگاه را از برق بکشید و چند روز آن را استفاده نکنید تا خشک شود. اگر پس از چند روز دستگاه به‌درستی کار نکرد باید از یک کارشناس کمک بخواهید.

 

راهنمای خرید غذاساز فیلیپس و آشنایی با این برند

این روزها که همه‌ی ما مشغله داریم، زندگی با سرعت بیشتری در جریان است. پس نمی‌توانیم ساعات زیادی را صرف آماده کردن غذا کنیم. این موضوع باعث شد تا کمپانی‌های مختلف به فکر تولید غذاساز بیافتند. غذاسازها به شما کمک می‌کنند راحت‌تر و سریع‌تر غذاهای دلخواه خود را آماده کنید. به این ترتیب در زمان خود صرفه‌جویی خواهید کرد.

یکی از برندهای معروف بازار در زمینه‌ی تولید لوازم خانگی فیلیپس است. غذاساز فیلیپس در مدل‌های متنوع و قیمت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شود. از آنجایی‌که این غذاسازها دارای قابلیت‌های مختلف هستند، بهتر است پیش از خرید به نیازهای خود توجه کنید. در ادامه بیشتر با برند فیلیپس و غذاسازهای این برند آشنا می‌شویم.

آشنایی با برند فیلیپس

کمپانی فیلیپس (Philips) یکی از قدیمی‌ترین برندهای اروپایی به‌شمار می‌رود. این برند در حقیقت یک کمپانی هلندی است و مرکز مدیریت آن در شهر آمستردام قرار دارد. اگر بخواهیم درباره‌ی تاریخچه‌ی این برند هلندی صحبت کنیم باید بگوییم که این برند در سال 1891 توسط جرارد فیلیپس تاسیس شد.

این کمپانی در ابتدا به تولید لامپ‌های الکترونیکی مشغول بود. سپس جرارد فیلیپس سایر لوازم برقی مانند رادیو تلویزیون را به خطر تولید کارخانه‌ی خود اضافه کرد. جالب است بدانید که اولین ماشین‌های ریش‌تراش با برند فیلیپس وارد بازار شدند.

امروزه فیلیپس یکی از کمپانی‌های مطرح جهان است. این برند در زمینه‌های مختلفی مانند لوازم الکترونیکی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی بهداشتی و تجهیزات پزشکی فعالیت می‌کند. یکی از محصولات این برند که در این مقاله به بررسی آن می‌پردازیم غذاساز فیلیپس است