سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دو نکته در انتخاب کابینت آشپزخانه

کمد آشپزخانه مناسب می تواند عملکرد و سبک آشپزخانه شما را شکسته یا از بین ببرد - بدون ذکر بودجه. بدون فشار ، درست است؟ هنوز استرس نکنید - راهنماهای کابینت آشپزخانه هوز می توانند از ابتدا تا انتها روند کار را طی کنند. راهنماهای منابع که از شیکر گرفته تا صفحه تخت ، از دیواره تا پیش بند ، از دستگیره های شیشه ای تا کشش های فرو رفته را پوشش می دهد ، همه در اینجا با سهولت دسترسی ذکر شده اند.

سبک درب های کابینت آشپزخانه 

 لرزان ، مسطح یا فرو رفته؟ سبک درب کابینت شما مهم است - ممکن است بزرگترین هزینه آشپزخانه شما باشد - اما انتخاب آن لزوماً استرس آور نیست. ببینید کدام یک از این درهای کابینت محبوب متناسب با سبک خانه شماست. چه کسی می گوید کابینت ها باید چوبی باشند؟ بهترین ظروف خود را به نمایش بگذارید و با کابینت های شیشه ای آشپزخانه خود را در فضای کم و نور باز کنید.
رنگ کابینت های آشپزخانه 

کابینت آشپزخانه رنگارنگ بازگشت بزرگی داشته است. پالت های زیبا را امتحان کنید تا به آشپزخانه خود جلوه دهید.سعی کنید با دو رنگ مختلف روی کابینت آشپزخانه خود بازی کنید. می ترسید خیلی جسورانه بروید؟ یک رنگ روشن روشن را با رنگهای خنثی در تضاد قرار دهید.اگر می خواهید از راه DIY رنگ به دست آورید ، ابتدا ایده کتاب مرتبط ما را بخوانید. رنگ آمیزی کابینت آشپزخانه می تواند دشوار باشد ، اما این نکات مفید به شما کمک خواهد کرد.

لکه ها راهی عالی برای رنگ آمیزی در کابینت آشپزخانه شما بدون پوشاندن زیبایی چوب است. از رنگ های سبز گرفته تا آبی تا قهوه ای ، رنگ های لکه ای می توانند آشپزخانه جدید شما را بسیار بهتر کنند.از رنگ کنجکاو هستید اما از نگهداری نگران هستید؟ یک پایان ناراحت کننده می تواند تمام پایه ها را بپوشاند ، یک ظاهر گرم و روشن ارائه می دهد که در واقع می تواند ساییدگی را در بر بگیرد.
گاهی اوقات نوسازی آشپزخانه به یخچال یا اجاق گاز جدیدی احتیاج ندارد - اما چگونه می توانید رنگ کابینت را انتخاب کنید تا با وسایل موجود خود هماهنگ شود؟ راهنمای رنگ کابینت ما را برای کابینت های دارای لوازم تاریک بررسی کنید.