سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهکار برتر برای نقاشی ساختمان توسط استادکار

در تمام این هفته ما نکات و ترفندهای مورد علاقه برای نقاشی را با شما به اشتراک می گذاریم!روز دوشنبه ما 3 دلیل اصلی را برای اینکه چرا دیوارهای شما با رنگ تیره رنگ آمیزی ایده خوبی است به اشتراک گذاشتیم و امروز ما نکات و ترفندهای مورد علاقه خود را برای کمک به صرفه جویی در وقت و دستیابی به یک پایان عالی به اشتراک می گذاریم. نقاشی به راحتی روش مورد علاقه ما برای تبدیل یک اتاق با بودجه بسیار محدود است.با بازسازی کامل خانه ، مطمئناً ما بیش از سهم تجربه نقاشی خود را داشته ایم. ما در 7 سال گذشته DIYing چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. ما در طول سال ها به طور قطع روش نقاشی خود را بهبود بخشیده ایم ، بنابراین به نظر می رسد که بهترین توصیه های ما نیز با شما در میان گذاشته شود! 

از نوع مناسب رنگ استفاده کنید

انواع مختلفی از رنگ وجود دارد که می تواند انتخاب یک کار درست مانند یک کار غیرممکن باشد.آغازگرها ، امولسیون ها ، رنگ های تخصصی برای پوشاندن قالب ، نم ، زنگ زدگی و انواع دیگر موارد ، اکریلیک ، حلال ، پایه آب وجود دارد - این یک لیست تقریبا بی پایان است. انتخاب نوع مناسب رنگ امری حیاتی است زیرا تنها در صورت استفاده از محصول مناسب برای کار ، به یک نتیجه عالی خواهید رسید. ما رنگ های پایه آب را حتی برای کارهای چوبی خود دوست داریم اما اگر شما در فضای باز نقاشی می کنید ، ما همیشه انتخاب یک رنگ مبتنی بر حلال را توصیه می کنیم.بله ، در هنگام تمیز کردن برس های شما پف کردن بیشتر است (این به این دلیل است که هر رنگ مبتنی بر حلال باید با تمیز کننده مخصوص برس یا جایگزین سقز تمیز شود) اما از دوام بیشتری نسبت به هر چیزی با پایه آب برخوردار است. و اگر چیزی مثل ما هستید ، احتمالاً نمی خواهید به این زودی ها وقت خود را برای رنگ آمیزی دوباره صرف کنید. مورد دیگری که می تواند به شما کمک کند تا به یک موفقیت عالی برسید این است که همیشه با مسواک خود یک حرکت رو به بالا را به پایان برسانید (به ویژه هنگام استفاده از رنگ مبتنی بر حلال) زیرا ناخن های قلم مو از بین می روند (یا حداقل بسیار کمتر دیده می شوند)

 

 

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

 استفاده از برس های با کیفیت خوب تفاوت زیادی ایجاد می کند و سرمایه گذاری ارزش ساخت است. نمی توانم تأکید کنم که آنها برای دستیابی به این هدف بی نظیر کامل چقدر مهم هستند.  ما هنوز همان مجموعه خریداری شده را داریم (این مجموعه قلم موهای رنگی Purdy است که ما داریم و توصیه می کنیم) درست پس از خرید خانه اول (بیش از 7 سال پیش!) و ما از آنها برای رنگ آمیزی همه چیز از دیوارها ، کفها و گچ و آجرکاری خارجی ، درست از طریق لاک زدن و روغن کاری کف و مبلمان. آنها تنها برسهایی هستند که ما از آنها استفاده می کنیم و حتی پس از استفاده جدی نیز هنوز در وضعیت عالی قرار دارند. حتی اگر کمی از تمیز کردن آنها غافل شوید (کاری که نباید انجام دهید اما کاملاً مقصر آن هستیم) ، آنها هنوز هم به خوبی تمیز می شوند. اگرچه اعتراف می کنم که یک مورد را فراموش کردیم و متأسفانه غیرقابل نجات بود.


 

https://b2n.ir/z24325