سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید پلوپز پارس خزر

پارس خزر در اسفند ماه 1347 با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال 1361 نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. شرکت صنعتی پارس خزر 41 گروه محصول در 246 مدل با کیفیت مرغوب با دو برند پارس خزر و سایا را تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید. گروه محصولات تولیدی شرکت صنعتی پارس خزر عبارتند از انواع ماشین لباسشویی، اتوبخار، پنکه، بخاری برقی، فن هیتر، هواکش، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، کباب پز، مولتی کوکر، چرخگوشت، غذاساز، آسیاب، همزن، بلندر، خردکن، میوه خشک کن، مکمل غذاساز چرخگوشت، ترازو، آبمیوه گیری، چایساز، کتری برقی، تصفیه آب، جاروبرقی، چارو شارژی، بخارشو، جارو عصایی، تصفیه هوا، سشوار و فود سیور.

اما هنگام خرید بهترین پلوپز به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

بودجه مورد نظر برای خرید بهترین پلوپز

اولین نکته ای که باید در هنگام خرید پلوپز به آن توجه کنید بودجه می باشد. پلوپز با قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام بسته به امکاناتی که ارائه می دهند متفاوت است. برند تولید کننده پلوپز نیز مفید است. باید توجه داشته باشید که خرید پلوپز از یک برند آشنا باعث می شود تا خیال ما از بابت خرید راحت باشد. اما بهتر است قبل از خرید دستگاه به ویژگی های آن توجه کنید چرا که در این صورت می توانید اظهار کنید که بهترین دستگاه ی مورد نیاز خود را خریداری کرده اید.

تعداد افراد خانواده خود را در نظر بگیرید و بهترین پلوپز با ظرفیت مناسب انتخاب کنید

پس از آنکه بودجه خود را مشخص کردید بهتر است تعداد افراد خانواده خود را برای خرید در نظر بگیرید. نکته مهم بعد از بودجه در نظر گرفتن ظرفیت خانواده می باشد. پلوپزها در ظرفیت های مختلف شامل 2 ، 4 ، 6 ، 8 ، 10 و 12 نفره موجود می باشد. هر چه تعداد اعضای خانواده شما بیشتر باشد بالطبع باید ظرفیت بالاتری از پلوپز را خریداری کنید.

اگر اهل ته دیگ هستید خرید پلوپز را فراموش نکنید

اگر از طرفداران پروپا قرص ته دیگ هستید باید به شما مژده بدهیم که با دستگاه پلوپز می توانید به راحتی ته دیگ های خوشمزه میل کنید. شما می توانید میزان برشتگی پلوپز را به راحتی مشخص کنید.

یک تیر و چند نشان

لوازم خانگی که وارد بازار می شود دارای چند ویژگی می باشد. در واقع هم جنبه مصرفی دارند و هم به افراد این امکان را می دهند که با یک بار هزینه کردن چند دستگاه مختلف در منزل داشته باشند. پلوپز نیز از این قاعده مستثنا نیست. علاوه بر پخت برنج می توانید کیک و پاستا و حلیم نیز درست کنید و همچنین می توانید بخارپز کردن مواد غذایی را به کمک این وسیله انجام دهید. در هنگام خرید پلوپز دقت کنید که پلوپز شما این ویژگی ها را داشته باشد.

صفحه نمایش در پلوپز به چه دردی می خورد

 

بر روی برخی از دستگاه ها صفحه نمایش تعبیه شده است که می توانید به کمک آن تنظیمات پلوپز را انجام دهید. شما می توانید دستگاه پلوپز را به گونه ای تنظیم کنید که پس از پخت غذا در یک ساعت معین خاموش شود. در صورت نبود این ویژگی بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که این ویژگی ها را در خود داشته باشد.