سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید بانکه شیشه ای و جای حبوبات

بانکه و جای حبوبات معمولا به صورت ست چند تکه در بازار موجود هستند و معمولا از جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. به عنوان مثال، پلاستیک، سرامیک، استیل ضد زنگ و شیشه. برای اینکه متوجه بشوید کدام یک از این مواد برای شما مناسب‌تر هستند، در ابتدا باید مشخص کنید که قصد دارید داخل بانکه و جای حبوبات خود از چه مواد غذایی نگهداری کنید.

 

 

راهنمای خرید بانکه شیشه ای و جای حبوبات

بانکه پلاستیکی

اگر قصد دارید مواد چسبنده ای مانند عسل و شربت را ذخیره کنید ، بهتر است ظروف پلاستیکی را انتخاب کنید تا بتوانید بعضی اوقات آنها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید.

 

بانکه استیل ضد زنگ

اگر شما در خانه فرزند دارید و احتمال دارد بانکه شیشه ای و جای حبوبات در دسترس کودکان باشد و به آنها آسیب بزند، بهتر است ظروف استیل ضد زنگ را انتخاب کنید. در این ظرف می توانید هر غذایی را که دوست دارید ذخیره کنید.

 

بانکه شیشه ای

ظروف شیشه ای کلاسیک از دوران باستان در بین همه محبوب بوده است. دلیل این امر این است که شما می توانید محتویات این ظروف را به خوبی مشاهده کرده و خیلی راحت و سریع هر آنچه را که می خواهید جستجو کنید. درب این مدل ظروف کاملا محکم است و حشرات یا هوا نمی توانند به آنها نفوذ کنند. به همین دلیل ، آنها گزینه ایده آل برای ذخیره مواد مانند برنج ، قهوه و ماکارونی هستند. با این وجود به احتمال زیاد ظروف شکسته و آشپزخانه کثیف می شود.

 

بانکه سرامیکی

ظروف سرامیکی به دلیل ماندگاری یکی از بهترین گزینه هاست. این ظروف مانند روز اول برای شما یک عمر ماندگاری دارند و کارایی خود را از دست نمی دهند. با این حال ، بهتر است در انتخاب و خرید ظروف سرامیکی بسیار مراقب باشید. اگر درب این ظروف به راحتی باز و بسته نشوند، می توانند خیلی زود بشکنند.