سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید آبچکان

قبل از هر کاری، باید تصمیم بگیرید که چه مدل آبچکانی دوست دارید. به عنوان مثال، یک آبچکان آویز که می‌توانید آن را به دیوار آشپزخانه، دیوار کنار سینک یا سقف بالای کانتر آویزان کنید گزینه مناسبی است چون فضایی را داخل کابینت یا کشو اشغال نمی‌کند. اما در صورتی که قصد دارید این مدل آبچکان را تهیه کنید، باید در ابتدا ارتفاع سقف و مکانی که قصد دارید آبچکان را به آن آویزان کنید را خوب بررسی کنید که خیلی بلند نباشد.

نصب آسان آبچکان

در انتخاب آبچکان داخل کابینت اولویت را به مدل هایی اختصاص دهید که نصب آنها با سهولت بیشتری انجام می شود. به عنوان مثال در طراحی برخی از آبچکان ها مگنت (آهنربا) در دو سوی آن ها تعبیه شده است. با استفاده از این مگنت ها می توان به آسانی و بدون نیاز به ابزار، آبچکان را داخل کابینت نصب کرد.

 

سینی کف آبچکان

اگر تمایل دارید که از میان مدل های جدید آبچکان بالای سینک ظرفشویی یکی را انتخاب کنید بهتر است که سینی کف، نگه دارنده ی بشقاب، امکان جابجایی و خروج آن را به خاطر داشته باشید. زیرا سینی کف از ریختن آب ظروف بر روی سینک جلوگیری می کند. همچنین نگه دارنده ی بشقاب مانع افتادن و یا شکستن آن ها شده و امکان قرار دادن بشقاب هایی با سایزهای مختلف را در آبچکان فراهم می کند.