سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین مدلهای یخچال فریزر امرسان

بدون شک یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی برند امرسان است. امرسان در سال 1384 در استان اصفهان تاسیس شد و توانست در کمتر از 15 سال به یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین برندهای لوازم خانگی شناخته شود. امرسان در حال حاضر به تولید ماشین رختشویی، یخچال فریزر، اجاق گاز، تلویزیون و … می‌پردازد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین نمونه‌های یخچال فریزر امرسان آشنا کنیم.

یخچال و فریزر امرسان مدل TFH14T 

 

این یخچال فریزر در رده، یخچال فریزرهای کمبی یا یخچال فریزرهای بالا پایین هست. در این مدل فریزر در بالا و یخچال در پایین قرار گرفته است. که هر یک با درهای مستقل در دسترس کاربر قرار می‌گیرند. درها به سمت راست باز می‌شوند. یخچال فریزر امرسان مدل TFH14T مصرف انرژی پایین در رده A دارد و جنس بدنه ورق فولادی است.

 

یخچال امرسان مدل TFH17T/H

 

ظرفیت یخچال و فریزر در حدی است که می‌توان مقادیر زیادی مواد غذایی را سرد یا فریز کرد. فریزر دارای دو طبقه است که می‌توان در آنها مواد غذایی را داخل کیسه یا ظرف قرار داده تا یخ بزنند. یخچال فضای بیشتری داشته و دارای 4 طبقه است که می‌توان طبقات را در ارتفاع‌های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد.

 

یخچال و فریزر مدل BFN27D502

 

این یخچال بزرگترین مدل یخچال‌های امرسان است، به همین دلیل برای خانواده‌های پرجمعیت مناسب است. برچسب انرژی آن B است. یخچال فضای بیشتری داشته و دارای 4 طبقه است که می‌توان طبقات را در ارتفاع‌های مختلف در شیارهای تعبیه شده قرار داد تا فضا برای قرار گرفتن ظروف یا مواد غذایی حجیم وجود داشته باشد.