سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید گوشت کوب برقی

شاید از خودتان بپرسید، آیا یک گوشت کوب برقی برای برطرف کردن نیازهای من مناسب است؟ اگر شما فردی هستید که دائما آشپزی می‌کنید و شیرینی درست می‌کنید، بهتر است که به جای گوشت کوب برقی، یک دستگاه مخلوط کن تهیه کنید تا بتوانید کارهای بیشتری با استفاده از آن انجام بدهید. درست است که یک دستگاه مخلوط کن بزرگ جای بیشتری را در آشپزخانه شما اشغال می‌کند، اما در عوض می‌توانید طیف گسترده‌ای از کارها را با استفاده از آن انجام بدهید؛ به عنوان مثال، خرد کردن یخ، مغزیات سفت، سبزیجات سفت، یا میوه یخ زده.

  • جنس میله

میله یکی از اجزای بسیار مهم گوشت کوب برقی است که باید همیشه آن را تمیز نگه دارید تا عمر دستگاهتان بیشتر شود. جنس تیغه ها در تمام مدل های این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است اما جنس میله میتواند فلزی و یا پلاستیکی باشد. مدل پلاستیکی سخت تر تمیز می شود و بعد از مدتی رنگ موادغذایی مانند گوجه روی آن می ماند ولی سبک تر است؛ مدل فلزی بسیار راحت تمیز میشود ولی کمی سنگین تر است.

  • شارژی یا سیمی؟

پیشنهاد ما به شما گوشت کوب برقی مدل سیمی این دستگاه است ولی دقت کنید که سیم آن انعطاف پذیر باشد و طولش هم زیاد باشد تا مشکل برقی نداشته باشید. مدل شارژی قیمت بیشتری دارد ولی از کیفیت کم تری برخوردار است و از مدل سیمی سنگین تر است.

  • تیغه ها

 

بهتر است که به سراغ محصولی بروید که قسمت پایینی گوشت کوب برقی و دقیقا آن قسمتی که موتور به تیغه وصل می شود از جنس فلز باشد، چرا که این ویژگی کیفیت دستگاه را افزایش داده و باعث می شود که طول عمر بیشتری داشته باشد. تیغه گوشت کوب برقی نیز به عنوان یکی از اصلی ترین بخش های این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. قبل از هر چیز بهتر است که تیغه ها بلند بوده و به صورت پرسی به دستگاه اتصال پیدا کرده باشند، این یعنی توصیه ما این است که برای اتصال تیغه به دستگاه از هیچ گونه پیچ و مهره ای بهره گرفته نشده باشد.