سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید قالب کیک و شیرینی

اگر شما هم اهل درست کردن انواع کیک و شیرینی هستید، حتما می‌دانید فرم کیک فقط به دایره و مربع محدود نیست. بلکه می‌توانید با استفاده از مدل‌های متنوع قالب موجود در بازار، اشکال متفاوت و زیبایی از کیک و شیرینی را درست کنید. در مقاله امروز قصد داریم شما را با چند مدل متفاوت از قالب کیک و شیرینی آشنا کنیم تا هنگام خرید قالب کیک و شیرینی بهترین انتخاب را داشته باشید. با فودوتو همراه باشید!

الب کیک در مدلهای مختلف ساخته شده اند پس خرید آن قبل از هرچیزی به سلیقه ی شما بستگی دارد قالب را در مدلهای مختلف ساخته اند تا بتوانید کیک های زیبا در طرح های مختلف درست کنید. قالب کیک معمولی یکی از قالب هایی است که معمولا همه ی افراد درخانه ی خود دارد این قالب ها معمولا بصورت گرد و یا مستطیل هستند  اغلب از نوعی هستند که نیاز به استفاده از کاغذ‌روغنی و یا روغن جدا‌کننده دارند.

این قالب پرکاربرد‌‌ترین نوع قالب است که اندازه 18، 20، 22 مناسب‌ترین سایزهای این قالب است. قالب کیک کمربندی این قالب ها به شکل گرد هستند یکی از بهترین ویژگی این قالب ها این است که کیک پخته شده را با باز کردن کمربند براحتی میتوانید کیک را از قالب جدا کنید و نیازی به برگرداندن قالب نیست.این قالب مخصوص چیز کیک و یا چاکلت‌ موس کیک است و معمولا از جنس نچسب هستند.قالب کیک طرحدار این قالب ها در طرح های مختلفی ساخته شده اند واین قالب‌ها معمولا نچسب هستند وگزینه مناسبی برای پاوند کیک، کیک هویج، کیک موکا و انواع کیک‌های شکلاتی و خیلی‌ از ژله‌هاست.

 

این قالب‌ها نیازی به کاغذ‌روغنی ندارند قالب مخصوص نان و کیک سبحانه این قالب‌ها مناسب انواع نان فانتزی، تست و انواع کیک صبحانه و عصرانه است که بعد از بیرون آمدن از قالب به صورت مستطیلی برش داده می‌شوند. سینی شیرینی مناسب برای درست کردن انواع شیرینی‌ است که در سایز‌های مختلف در بازار موجود می‌باشد و بهترین سایز آن 30 در 40 است که برای تهیه رولت خامه از آن استفاده می‌شود.