سفارش تبلیغ
صبا ویژن

2 برند لوازم خانگی ایرانی مشهور را بشناسید

شاید شما هم به علت بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی و نبود نمایندگی معتبر برای این دست محصولات به فکر خرید لوازم خانگی ایرانی افتاده باشید. لوازم خانگی ایرانی در این سال‌ها به دلیل قیمت مناسب و خدمات پس از فروش قابل قبول، آرام آرام مشتری‌های بیشتری را به خود جذب می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید یا دوست دارید لوازم خانگی خود را عوض کنید انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

لوازم خانگی ایرانی پارس خزر 

در اسفند ماه 1347 با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال 1361 نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام با شعار لوازم خانگی پارس خزر برای یک عمر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

محصولات این شرکت شامل انواع ماشین لباسشویی 7 و 8 کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز است.

لوازم خانگی سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال 1371 ، با هدف تولید محصولات حرارتی )انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

 

این شرکت در سال 1379 در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات برودتی نمود. در سال 1386 آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و نیز اجاق گازهای فردار ، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت نماید