سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سه رنگ رویایی برای اتاق خواب

انتخاب رنگ هنگام تزئین اتاق مهم است و هیچ فضایی مهمتر از اتاق خواب شما نیست. اتاق خواب باید محل حرم شما باشد - این فضایی است که شما عصر می شوید و صبح احساس جوان شدن می کنید. این که آیا شما به سبک اتاق خواب خود فنگ شویی اضافه می کنید یا صرفاً در مورد روش های تزئین یک اتاق خواب کوچک تصمیم می گیرید ، رنگ ها و لهجه ها نقش زیادی در تصمیم شما دارند. رنگ و حالات اتاق خواب دست به دست هم می دهند و لحن را برای استراحت شبانه خوب تنظیم می کنند. در حالی که برخی از انتخاب های رنگی ذهنی هستند ، اما رنگ های دیگر به همین ترتیب روی اکثر ما تأثیر می گذارند. با 15 ایده آرام ترین رنگ اتاق خواب ، ذوق بیشتری را شروع کنید.

اسطوخودوس

 گل خود سایه کامل بنفش با رنگ آبی روشن است - کاملا سلطنتی و آرامش بخش است ، اما طاقت فرسا نیست. به افزودن هنر اسطوخودوس یا چاپ دیواری با زمینه نرم اسطوخودوس فکر کنید. درست مانند شکوفه ، اسطوخودوس یک اثر آرام بخش در اتاق خواب ما ایجاد می کند و یکی از آن طرح های رنگی رویایی است که بر روحیه شما تأثیر می گذارد.

سفید 

 

برای یک اتاق خواب واقعاً آرام ، از قدرت رنگ سفید غافل نشوید. دیوارهای سفید باعث می شوند اتاق خواب های کوچک بزرگ به نظر برسند و فضای آرام ایده آل را برای ذهن های مشغول ایجاد کنند. با این وجود ، رنگ سفید می تواند کسل کننده باشد ، بنابراین به فکر قرار دادن بالش های تکیه دار ، فرش ها یا کارهای هنری باشید تا کلاس را به مکان مقدس خود اضافه کنید.

آبی و طوسی

آیا به دنبال ایده های اتاق خواب آبی هستید؟ خاکستری آبی نظم و قدرت آرام را می پسندد ، و آن را برای کسانی که به فضاهای منظم و تمیز اهمیت می دهند ، ایده آل می کند. به یاد داشته باشید ، در حالی که آبی تیره می تواند به سرعت فضای کوچکی را غرق کند ، خاکستری های آبی یک محیط آرامش بخش را ایجاد می کنند. استفاده از رنگهای آبی تیره را برای قطعات کوچک تزئینی رزرو کنید.