سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه یک فضای عالی برای مطالعه درست کنیم؟

به طور معمول کجا تحصیل می کنید؟ اگر پاسخ این است که "هنگام خوردن یوزپلنگ های سرخ شده در رختخواب در حالی که لپ تاپم روی زانو قرار گرفته است" ، شاید بهتر باشد که فضای مطالعه خود را تغییر دهید.و این همان چیزی است که در پست امروز وجود دارد. ما می خواهیم نحوه ایجاد (یا یافتن) یک نقطه مطالعه را بررسی کنیم که به شما امکان می دهد وارد شوید ، بهترین کار خود را انجام دهید و سپس به لذت با چگالی بالا برگردیم.ما انواع فضاهای مطالعه ، بایدها و نبایدهای ایجاد فضای مطالعه و اصول کلیدی را بررسی خواهیم کرد تا اطمینان حاصل کنیم فضای مطالعه شما آنچه را که باید انجام می دهد: به شما در مطالعه بهتر کمک می کند. در آخر ، ما چند نمونه از فضاهای مطالعه را برای شما بیان می کنیم که این اصول را عملی می کنند.بیایید شروع کنیم!

کتابخانه 

  • هنگامی که من در دانشگاه بودم ، بیشتر "جدی" ام را در کتابخانه مطالعه می کردم. اگر می خواستم واقعاً تمرکز کنم و مقاله ای را تهیه کنم یا برای یک امتحان جدی آماده شوم ، کتابخانه مورد علاقه من بود. جایی که در کتابخانه مطالعه کردم به آنچه که می خواستم بدست آورم بستگی دارد ، اما به طور کلی بدنبال مکانی می گشتم که دارای معیارهای زیر باشد:
  • ساکت. بیشتر کتابخانه های دانشگاه ، از جمله معادن من ، به مناطق مختلف سطح سر و صدا تقسیم می شوند. محدوده مال من از "مشارکتی" (صحبت کردن با صدای مجاز مجاز) تا ساکت (فقط در صورت لزوم نجوا) تا سکوت (حتی جسارت سرفه نمی کنید). من معمولاً با صدا می رفتم و هدفون می زدم تا جلوی صدای اضافی را بگیرم.
  • بزرگ جادار فراخ. یعنی فضای کافی برای من که بتوانم همه کتابها ، موس خارجی ، کامپیوتر ، مواد نوشتاری و تنقلاتم را پخش کنم. در حالت ایده آل ، یکی از میزهای مشترک طبقه اول کتابخانه را می گرفتم.
  • خالی. این مورد کمی پیچیده تر بود ، اما من سعی کردم جایی را پیدا کنم که ترافیک پا یا حواس او را پرت نکند. چون اگر هر پنج دقیقه به بالا نگاه می کردم تا با کسی که می شناسم سلام کنم ، یک جلسه خیلی پربار نبود.

ساختمان دانشگاه

برای یک موضوع مناسب ، ساختمانهای دانشگاهی می توانند مکانهای عالی برای مطالعه باشند. بعضی از بخش ها حتی سالن های مطالعه یا "آزمایشگاه" هایی دارند که به موضوع خاص خود اختصاص داده اند.

به عنوان مثال ، کالج من دارای یک "آزمایشگاه ریاضی" بود که در آن می توانستید برای انجام تکالیف ریاضی خود کار کنید و مربیانی در دسترس داشته باشید تا به هر یک از س questionsالات شما پاسخ دهند. همچنین یک منطقه مشابه برای همه دانشجویان STEM وجود داشت. اگر در یکی از این رشته ها کلاس می گذرانید ، من شدیداً شما را به استفاده از تمام منابعی که اداره خاص فراهم می کند تشویق می کنم.

بعلاوه ، هنگام آمادگی برای امتحان ، تحصیل در یک ساختمان دانشگاهی می تواند بسیار مفید باشد. همانطور که توماس در ویدئو زیر توضیح می دهد ، شبیه سازی شرایط آزمون راهی عالی برای مبارزه با اضطراب امتحان و تقویت یادآوری اطلاعات از طریق حافظه وابسته به زمینه است.

اصولاً اگر بتوانید محل برگزاری امتحان را بفهمید و سپس چند جلسه مطالعه در آن اتاق انجام دهید ، می تواند به افزایش نمرات امتحان شما کمک کند.

منبع