سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه انتخاب و خرید یک دستگاه آبمیوه گیری با کیفیت

آبمیوه تازه، یک نوشیدنی بسیار خوش طعم، مغذی و سالم است که می‌توانید روز خود را با نوشیدن آن آغاز کنید. شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه آبمیوه گیری ساده اما در عین حال کاربردی، انواع میوه‌ها و سبزیجات مختلف (حتی گیاهان برگ سبز مثل نعنا) را با هم مخلوط کنید و یک نوشیدنی جذاب مطابق با سلیقه خودتان درست کنید. در مقاله امروز قصد داریم شما را نحوه انتخاب و خرید یک دستگاه آبمیوه گیری با کیفیت آشنا کنیم. با ما همراه باشید!

قیمت آبمیوه گیری چقدر است؟

 

معمولا قیمت یک دستگاه آبمیوه‌گیری به سرعت موتور آن بستگی دارد. به عنوان مثال، قیمت یک آبمیوه‌گیری سریع بین 500 هزار تومان تا 15 میلیون تومان است. با این حال، قیمت یک آبمیوه‌گیری صرفا نشان دهنده کیفیت و عملکرد بهتر آن نیست. بعضی از دستگاه‌های آبمیوه‌گیری که قیمت کمتری دارند هم به خوبی مدل‌های گران قیمت عمل می‌کنند و نیازهای شما را برطرف خواهند کرد. شما می‌توانید قبل از خرید، کمی تحقیق آنلاین هم انجام بدهید و با توجه به نظرات دیگران، یک آبمیوه‌گیری خوب با قیمت مناسب انتخاب کنید.

توان آبمیوه گیری

توان مصرفی آبمیوه گیری یکی از مهمترین ویژگی های آن است . توان این دستگاه ها ، همانند سایر دستگاه های الکتریکی با یکای وات مشخص می شود . این مشخصه ، رابطه مستقیمی با قیمت دستگاه و همچنین مصرف برق آن دارد . دستگاه های آبمیوه گیری معمولا قدرتی بین 500 تا 1500 وات دارند.

بازده

بازده دستگاه های آبمیوه گیری از مشخصه های مهم آن هاست. یک آبمیوه گیری مناسب در شرایط عادی باید بتواند بیش از 50 درصد وزن میوه ها به شما آبمیوه تحویل دهد. از آنجایی که برای این مورد ، واحد خاصی وجود ندارد بهتر است پیش از خرید آبمیوه گیری مد نظر خود، در رابطه با راندمان آن تحقیق کنید.

سرعت آبمیوه گیری

هر چه سرعت چرخش موتور آبمیوه گیری بیشتر باشد ، بازده آن افزایش می یابد و با سرعت بالاتری عمل آبمیوه گیری را برای شما انجام می دهد.

 

جنس بدنه

باید دقت کنید که معمولا تفاوت وزنی بین جنس های مختلف وجود دارد پس اگر وزن برای شما نکته مهمی است باید به این مسئله دقت کنید. بدنه این دستگاه ها را معمولا از جنس استیل یا پلاستیک می سازند. گاهی نیز، تلفیقی از این دو ماده در ساخت بدنه آبمیوه گیری استفاده می شود. تفاوتی از نظر استحکام معمولا بین این دو جنس نمی باشد.

جنس تیغه

تیغه های دستگاه های آبمیوه گیری را از مواد مختلفی می سازند. از جمله این مواد می توان به فولاد ، پلاستیک و تیتانیوم اشاره کرد. تیغه های پلاستیکی دارای مقاومت کمتری نسبت به تیغه های تیتانیومی و فولادی هستند اما در عوض ، مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدن دارند.

مخزن تفاله و آبمیوه

 

هرقدر اندازه مخزن های تفاله و آبمیوه ی دستگاه های آبمیوه گیری بیشتر باشد ، مقدار بیشتر آبمیوه را می توانید در یک نوبت تهیه کنید. البته برخی از دستگاه های آبمیوه گیری فاقد مخزن آبمیوه هستند و شما برای جمع آوری آبمیوه باید یک ظرف را در زیر لوله خروجی آن ها قرار دهید.