سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید ترازوی آشپزخانه

هر محصولی که مشتریان و طرفداران زیادی دارد احتمالا می‌تواند به یکی از نامزدهای انتخابی موردنظرتان بدل شود. وجود طرفداران و مشتریان راضی باعث می‌شود که از تجربه موفق آنها در خرید استفاده کنید. ترازوی آشپزخانه Imperial Houseware هم از جمله تزاروهایی است که بیش از 140 نفر در وبسایت دیجی‌کالا از خرید آن ابراز رضایت کرده‌اند.

این ترازو هم صفحه LCD دارد، می‌توانید صفر آن را تنظیم کنید و وزن را به سه واحد پوند، گرم و اونس به شما نشان می‌دهد و تا پنج کیلوگرم از مواد غذایی مختلف را می‌توانید روی آن بگذارید. نکته جالبی که درباره این ترازوی آشپزخانه وجود دارد، خاموش شدن آن پس از یک دقیقه بی‌استفاده ماندن است. این موضوع باعث می‌شود تا دو باتری نیم‌قلمی موجود در دستگاه، زود به زود تمام نشوند.

 

یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره این ترازو در میان نظرات کاربران راضی از خرید دیجی‌کالا مشاهده می‌شود، اشاره به دقیق بودن اندازه‌گیری این ترازوست. پس اگر سرسختانه در یک رژیم غذایی لاغری یا حتی چاقی به سر می‌برید و باید مواد را دقیق اندازه‌گیری کنید، این ترازو به کمک‌تان می‌آید.

حداکثر وزن مورد نیاز

قبل از اینکه یک ترازوی آشپزخانه تهیه کنید، حتما به این دو سوال مهم پاسخ بدهید:

  • مواد غذایی که معمولا اندازه‌ گیری می‌کنید، حداکثر چه وزنی دارند؟
  • آیا قصد دارید وزن مقادیر زیادی از مواد غذایی را اندازه بگیرید؟

بسیاری از ترازوهای آشپزخانه که در حال حاضر در بازار موجود هستند، می‌توانند حداکثر 5 کیلوگرم از مواد غذایی را اندازه بگیرند. این عدد برای اندازه گرفتن وزن اکثر مواد غذایی که در هنگام غذا درست کردن مورد استفاده قرار می‌گیرند، کاملا مناسب است.

 

ولی اگر معمولا مواد غذایی سنگین‌تری را وزن می‌کنید، بهتر است که یک ترازوی آشپزخانه بزرگتر، با حداکثر 10 کیلوگرم تهیه کنید.

 

واحد اندازه گیری وزن

ترجیح میدهید که واحد اندازه گیری وزن در ترازوی آشپزخانه شما چه باشد؟ گرم؟ میلی لیتر؟ اونس؟ پوند؟

 

درحال حاضر بیشتر ترازوهای آشپزخانه موجود در بازار، قابلیت اندازه گیری وزن مواد غذایی با همه این 4 واحد را دارند. با این حال، بهتر است که در ابتدا مشخص کنید واحد اندازه گیری مورد نظر شما کدام است، سپس اطمینان حاصل کنید که ترازوی آشپزخانه مورد نظر، این واحد اندازه گیری را داشته باشد.