سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استاد کار نقاش ترفندهای خود را افشا کرد

رنگ انتخابی شما برای دیوارهای خانه تأثیر مثبت یا منفی در شما و مهمانان شما خواهد داشت. برای بهبود سطح زندگی خود، شما باید ترکیب رنگی مناسب را انتخاب کنید که به طراحی و دکوراسیون خانه شما بیافزاید. برای تصمیم گیری در مورد رنگ مناسب رنگ برای استفاده در خانه، مراحل ساده خاصی باید دنبال کنید. به یاد داشته باشید که برای بدست آوردن ترکیب بی نقص رنگ در خانه خود باید این مراحل را طی کنید.

7. آن لبه حلبی را تمیز نگه دارید

 بهتر است لبه حلبی رنگ خود را تمیز نگه دارید ، تا به راحتی بسته و باز شود. این واقعاً ساده است: پس از باز کردن قالب ، از چکش و میخ بزرگ برای سوراخ کردن قسمت فوقانی لبه (جایی که پوشش با لبه ها مطابقت دارد) استفاده کنید. در حال حاضر رنگ تراوش به جای جمع شدن در امتداد لبه ، دوباره درون آن چکه می کند.

8. شروع به نقاشی کنید

ابتدا با استفاده از یک قلم مو در گوشه گوشه و قاب درب کار را شروع کنید. نقاشان آماتور غالباً با استفاده از غلتک بقیه دیوارها را رنگ آمیزی می کنند ، اما این تقریبا تغییر شکل بافت را تضمین می کند. برای اطمینان از نتایج صاف و یکپارچه ، از قلم مو در لبه ها استفاده کنید و بلافاصله قبل از خشک شدن رنگ برس با یک غلتک انتهایی (کوتاه تر از غلتک معمولی) آن را دنبال کنید. اطمینان حاصل کنید که عرض آن برابر با غلتک اولیه است. بعد از اتمام کار ، غلتک را تا آنجا که می توانید به قاب یا دیوار دوم نزدیک کنید ، بدون اینکه آنها را لمس کنید.

9. بدون ردیابی رنگ کنید

اکنون مهمترین قسمت پروژه نقاشی شما ارائه می شود. برای جلوگیری از همپوشانی (راه راه های ایجاد شده توسط لایه های ناهموار رنگ) ، شما باید یاد بگیرید که چگونه به درستی از غلتک استفاده کنید. از یک گوشه شروع کنید و تا انتهای دیگر دیوار را بچرخانید ، از پایین به بالا بروید. اگر به نظر می رسد که ناحیه ای از پوشش بسیار ضخیم است ، دوباره روی آن بروید تا رنگ آن پخش شود. غلتک را در طول پروژه با رنگ پوشانده و مدام در رنگ فرو ببرید. رنگ را با قسمت باز قاب غلتک رو به یک سطح که قبلا رنگ شده است ، رنگ کنید.

10. نیاز به استراحت دارید؟

نقاشی کاری طاقت فرسا است ، بنابراین اگر احساس می کنید باید شب بمانید ، نگران نباشید. به جای تمیز کردن تمام برس ها و غلتک ها ، آنها را به صورت محکم در بسته بندی بپیچید و اطمینان حاصل کنید که هیچ هوایی از آن عبور نمی کند. برس ها و غلطک های پوشیده را داخل یخچال خود قرار دهید تا رطوبت را حفظ کند. هنگامی که آماده بازگشت به کار هستید ، تجهیزات خود را بیرون بیاورید و بگذارید حدود 30 دقیقه قبل از شروع بکار ، بماند. این قابلیت ارتجاعی و نتایج عالی را تضمین می کند.

 

منبع: سایت نقاشی ساختمان با قیمت مناسب