سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید کتری برقی

کتری برقی یکی از الزامات زندگی شهری است. با افزایش ساعات کاری و مشغله افراد نوشیدن یک چای که بتواند خستگی ما را از بین ببرد کار سختی شده است. داشتن یک کتری برقی باکیفیت می‌تواند سرعت تهیه یک نوشیدنی گرم و خوش‌طعم را برایمان بیشتر کند. در اینجا قصد داریم شما را با بهترین مدل‌های کتری برقی فلر آشنا کنیم تا خریدی ساده و مطمئن داشته باشید.

 

1. ظرفیت کل کتری

کتری های الکتریکی در بازار با ظرفیت های مختلفی از 1 لیتر تا 2 لیتر موجود است. معمولا کتری 1.5 لیتر برای اکثر مردم کافی است.

اگر بخواهید آب را برای 1 یا 2 فنجان چای یا قهوه بجوشانید، کتری یک لیتری مناسب است. با این حال، اگر شما نیاز به آب جوش برای تهیه چای به میزان 3 تا 4 فنجان را دارید، یک کتری 2 لیتری مناسب است.

 

2. مدت زمان لازم برای جوشیدن آب

مصرف کنندگان علاوه بر ظرفیت، می خواهند بدانند که کتری در چه مدتی به جوش می آید. دلیل مهمی که مردم از کتری برقی استفاده میکنند، همین نکته است که آب را سریع به جوش آورد.

کتری های خوب تنها 3-4 دقیقه برای جوشاندن آب صرف می کنند.

 

3. گزینه گرم نگه داشتن آب

یکی دیگر از ویژگی های مهم این است که توانایی کتری برای حفظ گرم نگه داشتن آب پس از جوش کامل است. برخی از مدل ها قادر به نگه داشتن آب در دمای مورد نظر برای حدود 30 دقیقه یا 1 ساعت هستند، که برای کاربر بسیار مناسب است.

بعضی از مدلها حتی گزینه مخصوص به گرم نگهداشتن آب را نیز دارند تا کاربر بتواند هنگام استفاده این ویژگی را انتخاب کند.