سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین رستوران برای لوبیا پلو کجاست؟

در جواب به سوال بهترین لوبیا پلو را در کدام رستوران بخوریم و بهترین رستوران برای سفارش بیرون‌بر لوبیاپلو کجاست به رستوران ارکیده بر می‌خوریم. رستوران ارکیده که عده‌ زیادی را به یاد جاده چالوس می‌اندازد، رستورانی رویایی است که در آن بهترین غذاهای ایرانی و محلی سرو می‌شود.  لوبیاپلوی رستوران ارکیده از بهترین و با کیفیت‌ترین گوشت‌های تازه با درصد چربی کم سِرو می‌شود. این غذا به همراه برنج مرغوب ایرانی که عطر زعفرانش آدم را مست می‌کند، طبخ می‌شود.

 

حفظ اصالت، کیفیت غذا، نوآوری و جلب رضایت مشتریان محترم از اهداف اصلی رستوران ارکیده است. در همین راستا ایجاد شعب متعدد رستوران ارکیده در شهرها و مناطق مختلف و همچنین ثبت برند در سطح جهانی نمونه‌هایی از تلاش‌های مجموعه رستوران ارکیده برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر به مهمانان گرامی است.

طرز تهیه لوبیا پلو

شعبه‌های رستوران‌ ارکیده با ارائه امکانات ویژه از جمله:

 

  • خانه بازی کودکان
  • پله برقی
  • پارکینگ اختصاصی در قالب سالن‌های پذیرایی کلاسیک
  • سالن VIP
  • آلاچیق در فضای باز مجزا

 

در تلاش است تا لحظات زیبا و خاطره‌انگیزی را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد.

 

رستوران ارکیده علاوه‌ بر شعبه جاده چالوس، پنج شعبه دیگر نیز در اقدسیه، میدان آرژانتین، مجتمع تجاری مهستان کرج، شهریار و سلمان شهر (متل‌قو) دارد. رستوران بزرگ ارکیده با توجه به ظرفیت‌های موجود، آماده پذیرایی از شما عزیزان در شعبه‌های مختلف است. این رستوران در فضایی زیبا و با معماری و طراحی مدرن، با تکیه بر مهارت آشپزان و مهمانداران آموزش‌ دیده متناسب با هر نوع سلیقه و ذائقه‌ای است. مجموعه رستوران‌های ارکیده با بیش از شصت سال سابقه درخشان در ارائه غذاهای باکیفیت و خدمات مناسب به مهمانان گرامی آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.

 

علاوه بر این، تمامی شعبات ارکیده به صورت بیرون بر آماده خدمت رسانی می‌باشد. پس هم می‌توانید به صورت مستقیم تماس بگیرید و هم لوبیاپلو را به صورت بیرون‌بر سفارش دهید یا اینکه از صفحه ارکیده در اسنپ فود این خوشمزه ایرانی را سفارش بدهید.

 

نکته دیگری که رستوران ارکیده را از دیگر رستوران‌ها متمایز می‌سازد راه‌اندازی اولین تونل ضدعفونی است. بعد از بحران کرونا، رستوران ارکیده علاوه بر رعایت اصول بهداشتی پایه، با راه‌اندازی تونل ضدعفونی پا را فراتر گذاشته و همچون دوران پیش از کرونا اعتماد مشتریان خود را حفظ نموده است.