سفارش تبلیغ
صبا ویژن

راهنمای خرید مایکروفر را بخوانید

در حال حاضر مدل‌های متفاوت مایکروویو موجود در بازار، چیزی در حدود 4 میلیون تا 18 میلیون قیمت دارند. این تفاوت قیمت بسیار زیاد است، به همین دلیل، اگر قصد دارید که یک دستگاه گران قیمت تهیه کنید، بهتر است بدانید که ویژگی‌ها و تنظیمات خاص آن چه چیزهایی هستند. به طور کلی، برند تولید کننده، گنجایش، و عناصر طراحی (حتی رنگ) یک مایکروویو، فاکتورهایی هستند که قیمت آن را تعیین می‌کنند.

 

اگر این فاکتورها برای شما مهم هستند، باید کمی بیشتر برای خرید دستگاه مورد نظر خود هزینه کنید. علاوه بر این، میزان دوام و ماندگاری یک محصول هم مسئله مهمی است؛ چون زمانی که هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت می‌کنید، انتظار دارید که حداقل 5 سال به خوبی کار کند.

توان مصرفی

توان مصرفی مایکروفر، همان قدرت آن است. به طور کلی، توان مصرفی بالاتر، غذای شما را سریع‌تر و یکنواخت‌تر آماده می‌کند. توان مصرفی اکثر مایکروفرها بین 600 تا 1200 وات است (البته مایکروفرهای با توان بیشتر و کمتر نیز وجو دارد). مایکروفرهای بزرگ حدودا 1000 تا 16000 وات، مایکروفرهای متوسط 800 تا 1000  و مدل‌های کوچک‌تر بین 500 تا 800 وات توان ارائه می‌دهند. به  یاد داشته باشید که هر چه که توان مایکروفر کمتر باشد، مدت زمان طبخ یا گرم کردن آن بیشتر خواهد بود و هر چه که مایکروفرها گران‌تر و بزرگ‌تر می‌شوند، توان مصرفی آنها نیز بیشتر می‌شود بنابراین، به طور کلی اندازه، توان و قیمت به طور چشم‌گیری می‌تواند بر عملکرد پخت و پز مایکروفر تاثیر بگذارد.

بهترین مارک مایکروفر 

به طور قطع نمی‌توان گفت بهترین مارک مایکروفر کدام است. امروزه به خاطر پیشرفت تکنولوژی و افزایش شدید رقابت برندهای مختلف، تولید کنندگان می‌کوشند تا با افزودن آپشن‌های جدید و خلاقانه و همچنین افزایش کارایی و کاهش میزان مصرف انرژی، محصول خود را از دیگران متمایز کنند. مارک‌های مایکروفر موجود در بازار بسیار زیاد و متنوع است و همین زیاد بودن تنوع شاید باعث شود در انتخاب مدل و مارک مایکروفر دچار سردرگمی شوید. اما باید به این نکته توجه کنید که هنگام خرید مایکروفر حتما مایکروفر خود را از برندی تهیه کنید که در ایران خدمات پس از فروش خوبی ارائه می‌دهد. اگر برند دستگاه شما جز برندهای کم مصرف در ایران باشد، حتی اگر هم جز برندهای خوب دنیا باشد و آن را به قیمت بسیار گرانی خریده باشید، در صورتی که به هر علتی دستگاه شما دچار مشکل شود و نیاز به تعمیر یا تعویض قطعه داشته باشد، به مشکل برخواهید خورد؛ چراکه احتمالا قطعات آن بسیار کمیاب یا حتی نایاب خواهند بود و عملا دیگر نمی‌توانید از مایکروفر خود استفاده مفیدی داشته باشید و حتی شاید مجبور شوید از این به بعد از آن فقط به عنوان یک کابینت استفاده کنید.

 

با توجه به توضیحاتی که برای خرید بهترین مارک مایکروفر در این بخش از مطلب بهترین راهنمای خرید مایکروفر بیان کردیم، از جمله برخی از مارک‌های خوب مایکروفر که در ایران نیز پر مصرف هستند، می‌توان به مایکروفر ال جی، سامسونگ، کنوود، دلونگی، فلر، دوو، مدیا وستینگهاوس و … اشاره کرد.