سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه دیوارها و سقف را رنگ کاری کنیم؟

نیاز به رنگ آمیزی دیوار ، تزئینات و سقف ها دارید؟ در ویدیوی بالا ، مونیکا مانگین تکنیک های برش ، نورد دیوارها و موارد دیگر را به اشتراک می گذارد. در زیر همچنین نکاتی در مورد برنامه ریزی برای یک پروژه رنگ ، خرید رنگ ، آماده سازی برای رنگ آمیزی ، استفاده از ابزار رنگ و تمیز کردن پس از آن داریم.
A person wearing blue latex disposable gloves using a stick to mix paint in a blue plastic bucket.

دیوارها را آماده کنید
اولین قدم برای موفقیت در نقاشی ، آماده سازی مناسب است. این مراحل و برخی نکات مفید را در مقاله Prep for Paint بررسی کنید.
رنگ بخرید
یک گالن رنگ حدود 400 فوت مربع دیوار یا سقف را پوشش می دهد. طول را در ارتفاع هر دیوار ضرب کنید تا متغیرهای مربع آن را بدست آورید و مجموع این اعداد را بدست آورید. برای تر و تمیز ، طول (به فوت) را در عرض 0.5 ضرب کنید.اگر از میزان رنگ مورد نیاز خود مطمئن نیستید ، برای کمک به ماشین حساب رنگ ما مراجعه کنید.وقتی پروژه شما به بیش از 1 گالن رنگ نیاز دارد ، تمام رنگ خود را در یک سطل 5 گالنی مخلوط کنید تا از یکپارچگی رنگ اطمینان حاصل کنید.
برنامه ریزی کنید
نقاشی یک اتاق ممکن است چند روز طول بکشد و این یک پروژه عالی برای آخر هفته طولانی است. برای اینکه مطمئن شوید کار شما نتیجه خوبی دارد ، در مورد تهیه درست دیوارها برای رنگ آمیزی بیاموزید. قبل از شروع تمام وسایل را جمع کنید و اطمینان حاصل کنید که هنگام کار تهویه زیادی دارید.ابتدا باید تریم یا دیوارها را رنگ کنید؟ نردبان دستی داشته باشید ، بنابراین می توانید از بالا به پایین کار کنید. ابتدا سقف را نقاشی کنید ، سپس دیوارها را نقاشی کنید و با تزئینات پایان دهید.